نقاشی ساختمان در خانه های مدرن
نوشته شده توسط : نقاشی ساختمان

از نمایش تابلو و وسایل دکوری بیش از حد که فضا را شلوغ نشان می دهند، خودداری کنید. با توجه به وسعت دیوار از دو یا سه وسیله تزیینی استفاده کنید.

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون اتاق کودک، توجه به جنس، رنگ و اندازه پرده در این اتاق است. علت اهمیت این موضوع نیز علاوه بر سلامت جسم و روان کودک، میزان نوری است که هر کودک لازم است برای سلامتی و رشد، در این سنین دریافت کند.

اولین و مهم ترین نکته در مورد دکوراسیون اتاق کودک این است که پرده اتاق کودک، به دلیل رعایت مسایل بهداشتی، باید قابل شست وشو، شاد و متنوع و تهیه شده از الیاف طبیعی باشد. اگر اتاق فرزندتان، پنجره های کوتاه یا نیمه دارد، پرده آن را بلند انتخاب نکنید؛ چون کنجکاوی کودکانه، او را به سوی پرده می کشاند و خطر سقوط چوب پرده وجود دارد.
نور مستقیم و درخشان، گرچه فایده های بسیاری دارد، اما استفاده مداوم و همیشگی آن به شکلی که غیرقابل تنظیم باشد نیز مناسب نیست. برای تلطیف نور خورشید در روز، از پرده های نازکی که نور را از خود عبور داده، اما از تندی آن می کاهند، استفاده کنید.

رنگ آبی با ترکیب زیبای سفید می تواند نشانه ای از شادی , انرژی و سرزندگی را به انسان منعکس کند به همین دلیل دکوراتورها این ترکیب را ترکیبی پر انرژی می خوانند.

در طراحی دکوراسیون انتخاب رنگ بخشی از آن است نکته ی مهم دیگر تطبیق لوازم با سبک و تن رنگ مورد استفاده است.
برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشینمن با استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید. ابتدا متراژ و فضای اتاق است که اگر متراژ بالا بود فضای استفاده از رنگ آبی بیشتر و آزاد تر است اما اگر اتاق شما کوچک و کم فضاست استفائه از رنگ سفید بر رنگ آبی پیشی می گیرد و بیشتر کاربرد دارد.

دکوراسیون شیک مدرن این بخش در حقیقت ایده هایی است که شما را برای تغییر دکوراسیون منزل به سبک و سیاق بهار آماده می سازد.

یک دکوراسیون مدرن و امروزی باید پر از رنگ باشد . رنگهای جیغ و شاد که با دیدن انها سرشار از انرژی و شادی شوید.

در این بخش ما قصد داریم تا با بیان نکات ریزی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان شما را تشویق به داشتن یک دکوراسیون شاد بهاری کنیم.

دکوراسیون داخلی مجلل با طراحی و رعایت نکات دکوراتوری و داشتن ایده و خلاقیت که برای تغییرات مهم است تحقق می یابد. بخش بخش خانه می تواند با استفاده از رنگ طلایی زیباتر شود.دکوراسیون منحصر به فرد و مجللی می توان با استفاده از رنگ طلایی در خانه خلق کرد و با ایجاد تغییرات بسیار کوچک خانه را جذاب و زیبا نمود.

از اتاق پذیرایی شروع می کنیم جایی که اکثر افراد به دکوراسیون و تزیینات آن اهمیت بیشتری نسبت به اتاق های دیگر خانه می دهند. ترکیب های ماهرانه با رنگ طلایی اتاق پذیرایی مجلل را نتیجه می دهد که در این میان ترکیب رنگ مشکی و طلایی و یا ترکیب آبی و طلایی از پیشنهادات دکوراتورها است.

استفاده از فضای سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب عکس های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه تان شده و روبه رو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می تواند انگیزه شروع یک روز کاری را دو چندان کند.
بهتراست قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق، چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می شود. استفاده از قاب های فلزی متعدد در اتاق هایی که دکور فلزی و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می شود. معمولا برای زیباتر شدن جایگاه تخت های دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار بالایی تخت استفاده کنید.
اگر دوست دارید که با یک تابلو و یا تنها یک قاب عکس، دیوار بالایی تخت را تزیین کنید ترجیحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالای تخت انتخاب کنید. ولی اگر می خواهید از تعداد تابلوهای بیشتری برای تزیین دیوار استفاده کنید، مناسب تر این است که از تابلوهای طولی یعنی تابلوهایی با عرض کم و طول زیاد استفاده کنید.

اگر فضایی در خانه شما سرد و بی روح به نظر می رسد، برای گرم کردن آن از عناصر طبیعی مانند چوب یا گل و گیاه کمک بگیرید. حتی در فضایی که به سبک مدرن طراحی شده نیز می تواند از گل و گیاه استفاده کنید. نکته مهم این است که باید تعادل را رعایت کنید.

به فضای داخلی خانه به دقت نگاه کنید. ببینید کدام یک از آنها کاربرد بیشتری دارند. اگر به دنبال این هستید که فضای خانه بزرگ تر به نظر برسد وقت آن رسیده که از وسایل و مبلمان غیر ضروری دل بکنید و آنها را از فضای داخلی خانه بیرون ببرید. جا به جا کردن مبلمان، ایجاد کردن فضای رفت آمد و حذف مبلمان های غیر ضروری، باعث خواهد شد تا فضای آپارتمان کوچک شما بزرگ تر شود. هدف این است که تا حد امکان کف پوش خانه بیشتر در معرض دید باشد.

دیوار های سفید خانه خود را با انتخاب یک کاغذ دیواری متحول کنید. رنگ ارغوانی می تواند همنشینی زیبایی در کنار رنگ سفید داشته باشد. اما تنها به این نکته اکتفا نکنید و در انتخاب رنگ روتختی و حتی بدنه تخت خواب هم هماهنگی را با رنگ دیوارها برقرار کنید. در اینجا شما نمونه ای از چنین ترکیب رنگی را می بینید. طراح این پروژه در انتخاب جذاییت و تزئینات نیز حساسیت به خرج داده است.

در اتاق هایی که دارای نور کافی هستند کودک احساس امنیت بیشتری دارد. اکثر کودکان رنگ نور ماه را بسیار دوست دارند. شما می توانید در نورپردازی این اتاق از لامپ هایی که شباهت زیادی به نور ماه دارند استفاده کنید. همچنین می توانید از رقص نورهای زیبا که بعضی از لامپ ها به وجود می آوردند نیز بهره ببرید.

روکش تخت خواب و پرده در اتاق کودک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بیشتر بچه ها دوست دارند که پرده اتاق خواب شان با رو کش تخت آن ها به سلیقه شخصی آنها باشد. اکثرشان طرح هایی از قهرمانان داستان ها را دوست دارند. انتخاب این مورد را به کودک دلبندتان بسپارید. اگر کودک شما هم قهرمانان کارتون ها را دوست دارد مطلب طراحی اتاق کودک با تم کارتونی را به شمل پیشنهاد می کنیم.


Web Directory




:: برچسب‌ها: نقاشی خانه های مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: